Maaliskuun muisteluita

Nyt kun lumet on sulanu ja muutama hellepäiväkin on takana niin aloin muistelemaan kylmää maaliskuun tiistaita kun oli hieman erikoinen päivä.
Samalla mietin aikaisempaa otsikointiani Hiljaisuus rikottu.
No sanonpa, että silloin rikoin hiljaisuuden...
Mää oon ujon puoleinen, en tykkää olla esillä, ei haittaa vaikka oleilen sivustalla, Enkä tykkää olla juhlien keskipisteenä. No ok, lähipiirin ja ystävien kesken eri asia..!
Mutta mitä oon nyt sitte teheny, että olen rikkonut hiljaisuuden. Oman hiljaisuuteni.

Maaliskuun lopulla oli yks jännittävimpiä päiviä joita on ollut! Viime hetkillä tuntui, että se on pakko perua! Mitä ihmettä mun päässä liikkui kun suostuin ystäväni Kirsi-Marian ehotuksiin ja ajatuksiin fantasiakuvauksista! Että minä kuvattavana... Kiiki vastasi kysymykseeni hauskasti, mutta hyvin ja mietin kerran vielä uudelleen. Enhän se ole minä kuvattavana vaan valkoinen Seelie-keiju.
No niiin. ommmmmmmm sisäinen keiju... ommmmmm seeelie.. 
Kädet täristen ja hioten odoteltiin tiistai iltana kuvaajaa ja apulaistaan saapuvaksi. Nastymonkeeyta ja maskeeraaja Mariskaa.



Pääsin käyttämään hääpukuanikin uudelleen. Oli vain hieman vaikeuksia löytää sopivaa yläosaa ja koska panikoin viimehetkille asti, edeltävänä päivänä kaupasta nappasin tuon huivin ja se sai kelvata. Kiikiltä sain lainaan vielä nuo simpukka vyöt ja Mariskalla oli mukana tuo kukkaispanta...? mikäs se on viralliselta nimeltään? Kukkaiskruunu?

Siellä sitten täristiin joen jäällä. Kylmästä ja jännityksestä. Mutta kuitenkin, oli niin kivaa, hauskaa, upeeta ja mahtavaa!! Joko otetaan uusiksi?
Olo oli välillä hieman kökkö ja kankea. Kuvattavana olo ei oo mun juttu, oli hieman hankalaa ja välillä päässä kävi ajatus: MITÄ MÄÄ TEEN? Mutta kuvaaja oli huippu ja nopeasti unohin moiset höpinät ja yritin löytää sisäisen keijukaisen uudelleen.

Kuvausten jälkeen fiilisteltiin vielä sisällä teekupposten kera, naurettiin ja kikateltiin. Otettiin itekkin muutamia kuvia ja hiljalleen oli pakko lähtee kotia kohti. Mutta en kotonakaan vielä raaskinut ottaa pukuani pois.

Ja voi nyt...!! Olisin pari valmista kuvaa laittanu tähän loppuun, mutta tekniikka tai mun taidot petti..
Joten ennenku nakkaan koneen seinään niin painan julkaise-namiskuukkelia.

No vielä yks juttu
Koikkelasta kajahtaa Kiiki on tehnyt monipuolisemman kattauksen päivän tapahtumista, mulla vähän muisti jo pätkii ja ajatukset valitettavasti karkailee uusiin kirjotus hommeleihin...

Täällä lisää kuvauksista: Koikkelasta kajahtaa
Ja muutenkin suosittelen tutustumaan blogin tarjontaan.

Nastymonkeeyn löydät ainakin näistä: | Facebook Instagram | 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Taivastelija

Kun ajatus katoaa

Musiikin viemää