ajatus jota ei uskalla itellekkää myöntää

Mulla on taas uus ajatus siitä mitä mää voisin tehä.
tuossa aikasemmassa jutussa kirjoitinkin:
"Ja se vielä, piilottelen tätä ajatusta, mutta se haluaa pyrkiä esille. koska sivujuonteita on helpompaa keksiä ja telkkari vie mennessään, ni olisko vähä mahtavaa ku pääsis mukaan johonki leffa/tv-sarja hommeleihin!!!!! HULLUA! HULLUA! Mutta miten siistiä se olis ♥
sekopäistä, mutta aika kivaa..."
Tuota oon nyt koko illan miettiny. Mitä jos pääsiski jotenki mukaan. Käsikirjottaa, tai hääräilemään taustajoukoissa. Olla mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa? Miksi mää en keksiny tätä sillon teininä? Yläasteen jälkeen ja lähteny opiskelee? Miksi en keksiy? Ku mää lähin ouluun ja opiskelin kokiksi. Eipä käyny tämmönen mielessä ollenkaan. Tokikaan eihän se nyt vieläkään mahotonta ole, mutta ehkä vaikeempaa.
Mistä mää alotan ja mitä mää teen? Ja oonko mää menettäny järkeni?
NIIN... Näen ne elokuvana. Ja ne on hankala kirjottaa, ja salaa (itseltänikin) olen miettiny, että mää olisin varmaa hyvä elokuvien ja tv-sarjojen parissa. toki nekin kirjotetaan eka.
arg
siksi mun täytyy kai kans yrittää kirjottaa paljon, niin paljon ku mahollista.
mahtavaa saada illasta tämmösiä ajatuksia. vaikka enpä mää keskellä päivääkään osais/uskaltais mitää tehä. kirjottelisin vaan menemään, haaveilisin ja hupshei olen jo aikani elänyt ja kirjottanut enkä mitään virallista saanut aikaan... tällä saralla.. joten...

tuntuu myös tosi tyhmältä sanoa tämä. koska mun ajatusmaailma on sitä luokkaa, ettei musta ole. miten minä muka. en mä voi.
Mutta entä jos voin! entä jos mä olisin se uudenlainen, uudenaikainen. entä jos musta olis siihen? entä jos, kun mää opettelisin, pääsisin mukaan ja näkisin miten toimia. olisko vähä hienoa jos joskus vois katella telkkarista jotain, jonka mä olen kirjoittanut? tai ollut mukana suunnittelemassa?
nyt tuntuu, että mun ajatukset lentää liian korkealle. mutta eikö joskus pidäkkin?

mutta miten edetä, edelleen se on yksi niistä monista kysymyksistä...
kirjoittamalla? opettelemalla kirjoittamaan.  ja mutta voi hitto vie!
pikkupirut ja möröt on tiellä.

tämmöset ajatukset vielä tälle iltaa. huomenna luultavasti nauran tälle.
mutta miksi ei.
ajatuksia, suunnitelmia.
heitänpä vain ilmoille.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Taivastelija

Kun ajatus katoaa

Musiikin viemää