uutta tarinaa



Mulla on taas uus tarina työn alla. Eilen se pirulainen, taas, alko tuleen töissä. Nyt poikkeuksena jonkin verran kirjottelin sitä töissä ylös, jotta kotona muistan jotakin. Ja se oli hyvä, mun päässä. Mää nään sen ja ne muutki tarinat, elokuvana mun päässä. Mutta sitte mitä tapahtuu ku se pitäs kirjottaa. No siitähän ei tule mitään. Töks töks ja töktök. Sehän on ihan hanurista. Ja taas sitten tulee mietittyä että mitähän *piip* nyt taas, miksi mää kirjotan. Miksi mää ees vaivaudun. Harjottele, harjotele ne sanoo. Kirjota, kyllä sen oppii. Sitäkin, SITÄKIN, pitää harjotella! Mää en tykkää harjotella. Mää en jaksa harjotella. Siksi mää en osaa soittaa kitaralla nothing else matterssia muutamaa sointua pitemmälle, enkä osaa pianolla soittaa ku kissanpolkan alun ja ja ja... Ku ei vaan pysty, kykene, jaksa. Hermo menee ku on niin hankalaa. Missä mun keskittyminen, sinni ja SISU. Ja miksi se tarina menee mun päässä niin nätisti, kauniisti ja soljuvasti eteenpäin, mutta paperilla ei sitte, ei vaan...
Ens viikolla on kirjottajapiiri, mää oon moneen kertaan jo kerenny miettiä että ei, en mää voi sinne mennä ja miksi mää sinne menisin? Miksi mää sinne menisin? Toisaalta miksi en menis. Nii.
Miehelle saunassa puhuin tästä, että miksi se paperilla menee tökstöks ku oon miettiny melkeen kaiken valmiiksi ja se menee hyvin eteenpäin, ni se sano, ettei se lukija välttis huomaa jos se tökkii. Ei se välttis muiden silmiin töki ku se on vaan mun päässä erilainen. Kukaan muu ei mun pään sisään nää millanen sen " pitäs olla", vaan ne osaa lukee ja nähä sen eritavalla. Vaan ku mää en hyväksy sitä!! siis sitä etten saa sitä just niin ku mä sen nään..
 Mää haluan sen valmiiksi nipsnaps. suitsait.
Tänää siihen sit alko muodostuu elämää ennen kaikkea sitä mitä nyt tapahtu. Eli Lauran lapsuutta. Sitte joutuu vielä kirjottaa siitäki vanhempia asioita. Sen piti olla melko lyhyt tarina ni ei.
Ja Kaija-täti siinä tarinassa haluaa kans sekottaa pakkaa ja se alakaa tutkimaan että mitä oikeesti tapahtuu..

Yritän nyt päästä siihen moodiin takas, talo on hetken tyhjä ja hiljainen, joten kaikki nyt siitä irti!
hirweeet paineet :D

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Taivastelija

Kun ajatus katoaa

Musiikin viemää