keskittymiskyky ja sen puute

Tuossa jo instaan hehkutin kun mulla alkaa kohtapuoliin loma!
Yöpöydällä mua odottelee kolme kirjaa, jotka nyt päätin lukea loman aikana.
Samaten pitäs katsoa kahta sarjaa netflixistä.

Kaksi kirjaa niistä kolmesta jotka mua odottelee, on kesken.
Toisesta olen lukenut yhen luvun ja toisesta kolme.
Molemmat tv-sarjatki on kesken, joita olis tarkotus jatkaa.
Mutta miksi kaikki jää kesken.

Itseasiassa niitä kesken eräsiä sarjoja on...
Neljä... Ainaki

Miksi aina on helpompaa olla aivottomana netissä ja kuunnella musiikkia
(musiikki ♥❤♥)
No ok... Musiikin kuuntelu on ihanaa.
Mutta miksi pittää palloilla netissä, ihan yhtätyhjän kans ku vois lukea, kirjottaa tai kattoa ne sarjat loppuun(tai siihen asti mitä niitä on)

Miksi pittää hyppiä aiheesta toiseen, jossaki välissä mulla oli päällä telkkari, radio ja oli vielä kirja sylissä ja yritin saada kaikesta kaiken. siis, luin, kuuntelin ja katsoin. tsiisös.

Nyt kuuntelen musiikkia ja yritän kirjottaa. Ja miettiä.
Tuolla instassa jo mietin, että pitäs ostaa Kristiina Vuoren Näkijän tytär äänikirjana, tulis kuunneltua työmatkoilla. Elinan Surman kuuntelin ja se oli hyvin luettu (ja kirjotettu) ja jaksoin kuunnella sen! Mutta ku yritin samalla siivoilla ni eihän siitä kuuntelusta/kuullunymmärtämisestä tullu mitää... Välillä olin ihan hukassa, nakkelin pyykkiä koneeseen ja sitte puffff
mitä tapahtu, kuka teki ja mitä, kenelle? mitähä? ja kelaa taaksepäin ja kuuntele uudestaa.. tsihii.
Joten jospa vaan jaksasin LUKEA. Mutta sekin on välillä vaikeeta.
Nii ja sitte hypätään niihin mun omiin kirjottamisiin.
Koskaan en mitään valmiiksi saa, ku ensin kirjotan, kirjotan mahottoman innostuksen vallassa, sitten se alkaa hiipumaan, lopen en keksi enää mitää ja se loppuu siihen. Kohta alkaa tulla uutta innostumista uudesta aiheesta ja oon sen kimpussa jonku aikaa ja titidi tittidii ja thats the end.

Ja kuten varmaa tästäki huomaa, hypin aiheesta toiseen...
Eikä jaksa keskittyä. Miksi ja miten on niin vaikeeta keskittyä?

tätä täytyy pohtia lisää.
palataa :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Taivastelija

Kun ajatus katoaa

Musiikin viemää